Wat is de betekenis van Owned media?

2024-04-29
Lisette Gerbrands

(Eind)redacteur Sanoma, Libelle TV en Libelle

Owned media

Owned media is een vorm van marketing die betrekking heeft op alle vormen van media die door de onderneming zelf worden gepubliceerd. De inhoud van owned media gaat veelal over inhoudelijke informatie over de onderneming of de producten die de onderneming aanbiedt. Owned media is een vorm van marketing die betrekking heeft op alle vormen van media...

2024-04-29
De Communicatieprofessional

Piet Hein Coebergh (2015)

owned media

Communicatie via eigen communicatiekanalen, zoals een organisatiekrantje, nieuwsmail, website of blog, te zien als een vorm van promotie.

2024-04-29
Basisboek Online Marketing

Marjolein Visser & Berend Sikkenga (2011)

Owned media

Mediumtypen die marketeers zelf tot hun beschikking hebben en waarvan ze de inhoud zelf kunnen bepalen (bv. websites en e-mailmarketing).

2024-04-29
Communicatie Handboek

Wil Michels (2001)

owned media

De media waarover de organisatie zelf het beheer heeft.