marketing audit
(zelfstandig naamwoord) [alg.] zie: marketing; zie: audit
Frens Bakker, Els Ruijsendaal, Paul Uljé, Dick van Zijderveld (2022)
Hans Vosmer & John Smal (2012)
Een uitgebreide, systematische, bij voorkeur onafhankelijke en periodiek terugkerende grondige doorlichting en evaluatie van de marketingfunctie en -activiteiten van een organisatie(onderdeel).
NIMA (1993)
Uitgebreide, systematische, bij voorkeur onafhankelijke en periodiek terugkerende grondige doorlichting en evaluatie van de marketingfunctie en -activiteiten van een organisatie(onderdeel).
Drs. J. Heemstra & Drs. H.E. Wijnberg (1991)
Een onafhankelijk onderzoek naar het gevoerde marketingbeleid. Op grond van dit onderzoek worden aanbevelingen gedaan, om het marketingbeleid aan te passen.
Gerelateerde zoekopdrachten
Log hier in om direct te kunnen beginnen met schrijven.
Wil je dit begrip toevoegen aan je favorieten? Word dan snel vriend van Ensie en geniet van alle voordelen: