gericht op de klant.
gericht op de klant; afgestemd op de behoeften van de klant.
Voorbeelden:
Door fusies is de organisatie geworden wat het nu is. Uit de begintijd zijn vooral het sleutelwoorden: "Klantgericht, betrokkenheid en kwaliteit" overgebleven.
http://www.jera.nl/_frame/default.htm
Klantgericht, kostenbewust en bedrijfsmatig: het zijn de nieuwe trefwoorden voor Westgaarde, met jaarlijks meer dan 5.000 crematies en 400 begrafenissen een van de grootste centra in Nederland.
NRC, 1993
U geeft advies op het gebied van onderhoud, facilitaire zaken, bouwkundige zaken, inkoop en synergievoordelen. U bent communicatief vaardig, klantgericht, commercieel en zelfstandig. Opleidingsniveau: MBO/HBO bij voorkeur bouwkunde en minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie.
http://www.mtenv.nl/asp/frameset.html
In het kader van het management developmentprogramma is in 2000 onder meer gewerkt aan de omschrijving van de gemeenschappelijke kerncompetenties die managers binnen Cebeco Groep moeten bezitten: samenwerkingsgericht, initiatiefrijk, prestatiegericht, klantgericht, ondernemend, geschikt voor teamleiderschap, sensitief, flexibel.
http://www.cebeco.nl/2000jv.pdf, 2001
Om in de detailhandel te werken moet je klantgericht, representatief en gemotiveerd zijn.
http://werk.net/
Het Stukadoorsgilde beschouwt haar dienstverlening als ambachtelijk, mensenwerk, persoonlijk en klantgericht.
http://leden.tref.nl/~kurt0001/
Een gezamenlijke verbintenis tot het bouwen van een open, naar buiten gerichte, klantgerichte economie is het fundament waarop de EU gebouwd is.
De Standaard, 1996
Het Waterschap Groot Salland heeft oog voor maatschappelijke ontwikkelingen, is klantgericht en staat open voor innovaties.
http://www.wgs.nl/waterbeheersplan/default.htm
Dus niet een systeem in stand houden omwille van het systeem, maar klantgericht op een professionele wijze produkten ontwikkelen waar behoefte aan bestaat.
http://www.vhic.nl/, 1996
Ervaringen vanuit de consumentenrol en nadere verdieping in de wijze waarop organisaties in elkaar steken leren dat veel organisaties helemaal niet gebouwd zijn om klantgericht te zijn.
http://www.managementsite.net