huisorgaan
Publicatie van de organisatie die ongevraagd en gratis wordt verzonden aan externe relaties.
Wil Michels (2001)
Publicatie van de organisatie die ongevraagd en gratis wordt verzonden aan externe relaties.
Mr. John Knecht en B.G.J. Stoelinga
Huisorgaan is een tijdschrift dat door een organisatie gratis wordt ver¬strekt aan het eigen personeel, de eigen dealers en andere relaties. Uit de titel is doorgaans al op te maken welke die organisatie is (bijv. Fokker Bulletin, Nixdorf Informatie, Proost Prikkels, Rabo¬bank, Schipholland en VNU-Kroniek).
NIMA (1993)
(relatietijdschrift) Medium van de organisatie dat ongevraagd en gratis wordt verzonden aan medewerkers en/of relaties van die organisatie met het doel hen te informeren en te betrekken bij de organisatie.
PR Begrippen Begrepen (1992)
Huisorgaan is bedrijfspublicatie, primair bestemd voor de externe publieksgroepen van een organisatie.
mr. J. Knecht (1991)
Huisorgaan is een tijdschrift,'dat door een organisatie gratis wordt verstrekt aan het eigen personeel, de eigen dealers en andere relaties. Uit de titel is doorgaans al op te maken welke die organisatie is (b.v. Fokker Bulletin, Nixdorf Informatie, Proost Prikkels, Rabo- band, Schipholland en VNU-Kroniek).
dr. P.J. van Swigchem en E.J. Slot (1990)
tijdschrift dat door een bedrijf of instelling wordt verspreid onder medewerkers en/of relaties.
Henk Vreekamp (1989)
periodieke uitgave van een organisatie voor met name externe doelgroepen, leveranciers, afnemers, cliënten, etc.
Oosthoek's Uitgevers Mij. N.V (1916-1925)
o., blad dat regelmatig door een bedrijf of inrichting wordt uitgegeven, voor afnemers of personeel.
Gerelateerde zoekopdrachten
Log hier in om direct te kunnen beginnen met schrijven.
Wil je dit begrip toevoegen aan je favorieten? Word dan snel vriend van Ensie en geniet van alle voordelen: