direct non-mail
Ongeadresseerd verzonden brievenbusreclame met een directe schriftelijke, telefonische of elektronische responsemogelijkheid.
Hans Vosmer & John Smal (2012)
Ongeadresseerd verzonden brievenbusreclame met een directe schriftelijke, telefonische of elektronische responsemogelijkheid.
Mr. John Knecht en B.G.J. Stoelinga
Direct non-mail is elke vorm van rechtstreekse mediumcommunica¬tie, die niet geadresseerd in brievenbussen wordt verspreid, bijv. huis-aan-huis, aan de uitgang van een stadion, onder de ruitenwisser van een auto enz.
NIMA (1993)
Vorm van direct advertising, ongeadresseerd verzonden brievenbusreclame met een directe schriftelijke, telefonische of elektronische responsmogelijkheid.
Frans van Lier (1987)
Rechtstreekse reclame die niet geadresseerd verspreid wordt (bijvoorbeeld huis-aan-huis bladen, strooibiljetten, hand-outs).
Gerelateerde zoekopdrachten
Log hier in om direct te kunnen beginnen met schrijven.
Wil je dit begrip toevoegen aan je favorieten? Word dan snel vriend van Ensie en geniet van alle voordelen: