combinatiereclame
Gezamenlijke reclame door verschillende, niet direct met elkaar concurrerende ondernemingen. Bijvoorbeeld textiel en een wasmiddel.
Wil Michels (2001)
Gezamenlijke reclame door verschillende, niet direct met elkaar concurrerende ondernemingen. Bijvoorbeeld textiel en een wasmiddel.
Mr. John Knecht en B.G.J. Stoelinga
Combinatiereclame is de reclame van bedrijven of ondernemingen die niet tot eenzelfde branche behoren, maar wel een gezamenlijk belang nastreven. Voorbeelden: advertenties in kranten van detail¬listen gevestigd in eenzelfde winkelstraat of winkelcentrum, dan wel advertenties in managersbladen van bedrijven gevestigd in een¬zelfde industrieg...
NIMA (1993)
Gezamenlijke reclame door verschillende niet direct met elkaar concurrerende ondernemingen (bijvoorbeeld van textiel en een wasmiddel). Onderscheid wordt gemaakt tussen horizontale combinatiereclame, waarbij twee of meer organisaties op hetzelfde niveau in de bedrijfskolom samenwerken, en verticale combinatiereclame, waarbij de samenwerking plaatsv...
Bronis Verhage (1989)
Een reclamecampagne wordt betaald door twee of meer bedrijven die een gemeenschappelijk belang hebben, maar niet dezelfde producten verkopen.
Gerelateerde zoekopdrachten
Log hier in om direct te kunnen beginnen met schrijven.
Wil je dit begrip toevoegen aan je favorieten? Word dan snel vriend van Ensie en geniet van alle voordelen: