geïntegreerde communicatie
Het samenspel tussen corporate communicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie.
Wil Michels (2001)
Het samenspel tussen corporate communicatie, interne communicatie en marketingcommunicatie.
Mr. John Knecht en B.G.J. Stoelinga
Geïntegreerde communicatie is het verantwoord op elkaar afstem¬men van alle communicatie-instrumenten, die een organisatie han¬teert, zoals reclame, publiciteit, display, personeelswerving en fi¬nanciële berichtgeving. Geïntegreerde communicatie is in het bij¬zonder in de belangstelling gekomen daar reclamebureaus vaa...
Grasduin in meer dan 507 woordenboeken en encyclopedieën. Krijg toegang tot maar liefst 2.316.291 begrippen, 37.599 spreekwoorden en 78.030 synoniemen.
Word nu vriend van Ensie!
NIMA (1993)
Onderlinge afstemming van alle communicatie-uitingen van een organisatie. De interactie kan plaatsvinden tussen corporate- en marketingcommunicatie, tussen de marketingcommunicatie-instrumenten onderling en binnen een marketingcommunicatie-instrument (mediaplanning).
Gerelateerde zoekopdrachten
Log hier in om direct te kunnen beginnen met schrijven.
Wil je dit begrip toevoegen aan je favorieten? Word dan snel vriend van Ensie en geniet van alle voordelen: