Reclamedoelstelling
Reclamedoelstelling is het aangeven van het beoogde reclame-effect in termen van te bereiken personen (doelgroep of -groepen), bood¬schappen) en periode(n), m.a.w. bij wie moet wat wanneer wor¬den overgebracht.
Mr. John Knecht en B.G.J. Stoelinga
Reclamedoelstelling is het aangeven van het beoogde reclame-effect in termen van te bereiken personen (doelgroep of -groepen), bood¬schappen) en periode(n), m.a.w. bij wie moet wat wanneer wor¬den overgebracht.
NIMA (1993)
Afgeleide van de marketingcommunicatiedoelstelling(en). Kan betrekking hebben op de generieke vraag, de merkbekendheid, merkattitude en de koopintentie.
Grasduin in meer dan 507 woordenboeken en encyclopedieën. Krijg toegang tot maar liefst 2.316.291 begrippen, 37.599 spreekwoorden en 78.030 synoniemen.
Word nu vriend van Ensie!
mr. J. Knecht (1991)
reclamedoelstelling verwijst naar het aangeven van het beoogde reclame-effect in termen van te bereiken personen (doelgroep of -groepen), boodschappen) en periode(n), m.a.w. bij wie moet wat wanneer worden overgebracht.
Gerelateerde zoekopdrachten
Log hier in om direct te kunnen beginnen met schrijven.
Wil je dit begrip toevoegen aan je favorieten? Word dan snel vriend van Ensie en geniet van alle voordelen: