Panelonderzoek
In dit soort onderzoek wordt een vaste groep gevolgd en worden er op verschillende tijdstippen metingen gedaan.
Ben Baarda (2014)
In dit soort onderzoek wordt een vaste groep gevolgd en worden er op verschillende tijdstippen metingen gedaan.
Hans Vosmer & John Smal (2012)
Vorm van marktonderzoek waarbij gebruikgemaakt wordt van een vaste groep personen, waarbij vooral onderzoek gedaan wordt naar ontwikkelingen in de tijd.
Baarda, Bakker, Fischer, Julsing, Peters, van der Velden & de Goede (1995)
Onderzoek waarbij een vaste groep wordt gevolgd en er op verschillende tijdstippen metingen worden gedaan.
NIMA (1993)
Marktonderzoek waarbij gebruikgemaakt wordt van een panel, d.w.z. een vaste groep eenheden (personen, huishoudens, winkels, bedrijven etc.), waarbij met name onderzoek gedaan wordt naar ontwikkelingen in de tijd. Zie ook: longitudinaal onderzoek.
Baarda, Bakker, van der Hulst, Julsing, Fischer & van Vianen (1992)
Onderzoek waarbij een vaste groep wordt gevolgd en er op verschillende tijdstippen metingen worden gedaan.
Gerelateerde zoekopdrachten
Log hier in om direct te kunnen beginnen met schrijven.
Wil je dit begrip toevoegen aan je favorieten? Word dan snel vriend van Ensie en geniet van alle voordelen: