Wat is de betekenis van omnichannel?

2024-04-18
Media monitoring begrippenlijst

Clipit media (2020)

Omnichannel

Letterlijk betekent omnichannel alle kanalen (Omni is latijn voor alle). Hiermee wordt bedoeld dat een bedrijf meerdere kanalen gebruikt om klanten te bereiken. De informatie op deze kanalen (denk aan prijzen, aanbiedingen, etc) is uniform. Dit is vooral gericht op het verbeteren van de klantreis. Zo kan een klant zich oriënteren via zijn telefoon...

2024-04-18
ABC van het Salesmanagement

Gerbrand Rustenburg & Arnold Steenbeek (2017)

omnichannel

Gegevens van allerlei offline- en onlinekanalen worden geintegreerd, bewerkt tot bruikbare informatie.

2024-04-18
De Communicatieprofessional

Piet Hein Coebergh (2015)

omnichannel

Dezelfde boodschap communiceren via meerdere media en communicatiekanalen.

2024-04-18
Communicatie Handboek

Wil Michels (2001)

omnichannel

De combinatie van traditionele winkels met online.

Gerelateerde zoekopdrachten