Direct-marketingcommunicatie
Rechtstreekse communicatie van de fabrikant van een product of dienst met de eindafnemer.
Marjolein Visser & Berend Sikkenga (2011)
Rechtstreekse communicatie van de fabrikant van een product of dienst met de eindafnemer.
NIMA (1993)
Alle communicatie tussen aanbieder en afnemer in het kader van het opbouwen en onderhouden van een directe, structurele relatie tussen de aanbieder en de afnemer. Is vaak gericht op respons, maar ook media als nieuwsbrieven en relatietijdschriften kunnen tot de direct-marketingcommunicatie worden gerekend.
Bronis Verhage (1989)
Alle rechtstreekse communicatie tussen een aanbieder en zijn afnemers, doorgaans minder gericht op het uitlokken van een onmiddellijke respons dan op het creëren van een directe, structurele relatie met hen, waarbij onder meer gebruik wordt gemaakt van direct mail, telemarketing, nieuwsbrieven, relatietijdschriften en e-mail, vaak gekoppeld aan een...
Gerelateerde zoekopdrachten
Log hier in om direct te kunnen beginnen met schrijven.
Wil je dit begrip toevoegen aan je favorieten? Word dan snel vriend van Ensie en geniet van alle voordelen: