Co-makership
De samenwerking bij het maken van producten.
Rombouts Advies (2017)
Co-makership is de opbouw van een lange-termijnrelatie met een beperkt aantal leveranciers op basis van wederzijds zakelijk vertrouwen. Het betreft een vergaande vorm van een langdurige en intensieve samenwerking tussen afnemer en leverancier. De samenwerking omvat afstemming tussen bedrijfsprocessen en begint bij voorkeur al met een inbreng van de...
Gerbrand Rustenburg & Arnold Steenbeek (2017)
Bij deze vorm van samenwerking werken toeleverancier en uitbesteder nauw samen vanaf de productontwikkeling tot en met de fabricage van het product of productsysteem.
Frits Kluijtmans (2010)
Samenwerking tussen twee bedrijven bij het ontwikkelen en op de markt zetten van een product.
H. van Lieshout (2007)
Samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven met betrekking tot de vorm en inhoud van het onderwijs.
ir. M.E.A. Striekwold (1990)
Co-makership is het opbouwen van een langdurige relatie met een beperkt aantal leveranciers op basis van wederzijds vertrouwen. Er worden met de geselecteerde leveranciers afspraken gemaakt omtrent afname hoeveelheden voor de middellange-termijn, omtrent kwaliteit, afnamefrequenties en leverbetrouwbaarheid. Daarnaast wordt samengewerkt op het gebi...
Gerelateerde zoekopdrachten
Log hier in om direct te kunnen beginnen met schrijven.
Wil je dit begrip toevoegen aan je favorieten? Word dan snel vriend van Ensie en geniet van alle voordelen: